5.6.14

HAPPINESS

tsjk3
tsjk1
tsjk6
tsjk8
tsjk2
tsjk4
tsjk7
tsjk5
wearing:
marimekko dress
converse sneakers
adidas bag
hilfiger sunglasses

Moikka! Oon niin onnellinen, siitä kai toikin omaperäinen otsikkovalinta tuli. Ihana kesä, ihana sää, ihanat ihmiset. Uusintakin on ohi, joten nyt vain nautin elämästä; ei koulua, ei töitä. Kävin tosin hakemassa akateemisesta eilen SAT-kirjat joihin teki jo eilen mieli paneutua. Ihan hassua että on tullut tällainen opiskelu-into... Nyt on selkä niin kipeä tätä kirjoittaessa, että paras mennä makoilemaan tonne lattialle! Kivuista ja vaikeuksista elämässä huolimatta, oon onnellinen. 

6 comments:

  1. Et arvaa kuinka paljon mä sun blogia rakastan! Toi ensimmäisen kuvan muokkaus on sikakiva, se luo sellasta mielenkiinnon tunnetta ja pakottavaa tarvetta klikata sun blogin linkki auki ja katsoa uusin postaus :)

    Mä oon muuten miettinyt että mistä tää blogin nimi on oikein tullut? Ihanan omaperäinen :=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi Noora, kiitos ihanasta kommentista! Tosi kiva kuulla näin positiivista palautetta :)
      Hahaha, blogin nimi tuli siitä, että olin yhdessä vaiheessa todella kyllästynyt itseään sääliviin ihmisiin ja sanoinkin kaikille aina että "Ryhdistäydy". Sitten käänsin sen vaa enkuks :D

      Delete
  2. Heippa Oona! Ihania kesäisiä kuvia ja ihanaa onnellisen fiiliksen välittymistä! Me ollaan ihan koukututtu sun blogiin, luetaan sitä aina yhdessä:) toivottavasti selän suhteen kaikki kääntyy parhain päin. T:Emilia ja Aleksanteri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oii kiitos ihanasta kommentista Emilia ja Aleksanteri! Tosi kiva kuulla että tykkäätte blogista :) Ja juu, sitä tässä rukoilen itekkin :) Kiitos!

      Delete
  3. Ah, toi sun mekko on ihana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha kiitos paljon! Tykkäsin siitä itekkin niin paljon, että oli pakko käydä äidin vaatekaapilla varkailla ;)

      Delete

Kiitos asiallisesta kommentistasi ♥

Layout by Julia E.