24.6.16

pre-juhannus tyttö

Oona-2
jumäblok (1 of 3)
jumäblok (2 of 3)
Oona-3
Oona-1-11
jumäblok (3 of 3)


Kun oon alkanut ite kuvaamaan enemmän, on sitä tullut verkostoiduttuakin enemmän. Esim juurikin Marissaan oon tutustunut vaan valokuvauksen kautta ja kattokaa nyt miten huikeita kuvia hän ottaa. Muutenkin niin mahtava tyyppi, ai että! Plussaa valokuvaajakavereista on myös se että pääsee aina silloin tällöin leikkimään mallia muille kuvaajille, ja mikäs sen parempaa tän mun blogin kannalta! Ykköskuva on oma suosikki ja päätyikin mun uudeksi fb-profiilikuvaksi, onko teillä suosikkeja? 

Näiden kesäisten kuvien myötä haluankin toivottaa teille ihanaa, hauskaa, aurinkoista ja turvallista juhannusta! Mä suuntaan parin huikean tytön kanssa mökille, toivotaan että aurinko edes pilkahtaisi jossain välissä sadepilvien lomasta! 

4 comments:

  1. Wow, aivan upean ihania kuvia ♥_♥ Ja sä olet kyllä niin kaunis!

    http://fasciner.blogspot.fi/

    ReplyDelete

Kiitos asiallisesta kommentistasi ♥

Layout by Julia E.