8.11.15

TÄÄLLÄ POHJANTÄHDEN ALLA

sky (1 of 3)
sky (3 of 3)
sky (2 of 3)

Hahaha voi että, piti päästä julkaisemaan nämä "tähtikuvat" heti kun luin että Anni oli mennyt kuvaamaan tähtiä ja pilvet olivatkin pilanneet reissun. Meille kävi nimittäin ihan samalla tavalla. Olin mummulassa vähän aikaa sitten, ja olin innoissani menossa kuvaamaan tähtiä kun valosaasteesta ei ollut tietoakaan ja mulla oli vielä lainassa kaverin isän huippulaajis. Käytiin mummun ja äiskän kanssa viemässä koiraa lenkille ja etsin samalla hyvää kuvauspaikkaa. Taivas oli aivan pilvetön ja linnunratakin oli kivasti näkyvissä.  Kun tultiin takasin mummulaan, kipasin hakemassa äkkiä kameran ja oheistarvikkeet sekä iskän kaveriks. Kun päästiin mun spottaamalle paikalle ja sain kameran kuvauskuntoon ja wifin laitettua kaukolaukasinta varten, niin menee 30 sekuntia ja taivas alkaa täyttyä pilvistä!!! WHY?! Olin odottanut tota kuvausta kuin kuuta nousevaa (^hehe hehe), mutta eihän siinä auttanut kuin ottaa muutama räpsy ja vaihtaa kuvauskohde kuun valaisemaan ympristöön. Kovin kummoinen ei tää saanti ollut, mutta ens kerralla ehkä sitten paremmin! :)  

4 comments:

  1. Harmi että reissulla kävi noin ikävästi :( olet silti taitava valokuvaaja muista se ! <3

    ReplyDelete
  2. Kyllä näistäkin kuvista huomaa ettet ihan turhaan tuota kaikkea vaivaa nähnyt - ovat nimittäin tosi hienoja. ;)

    ReplyDelete

Kiitos asiallisesta kommentistasi ♥

Layout by Julia E.