10.11.15

LASIT SILMILLE NIIN EHKÄ VOISIN NÄHDÄKIN JOTAIN

isid (5 of 7)
isid (3 of 7)
isid (6 of 7)
isid (7 of 7)
isid (4 of 7)
isid (2 of 7)

photos by tim kiukas

Yhteistyössä Intrumentariumin ja Indiedaysin kanssa. 

Voi vitsit, nää yhteistyöjutut on tällaiselle pienelle bloggaajalle ihan luksusta! Kävin siis Instrun pisteellä Indiedays Inspiration Dayssä tutustumassa Instrun Heritage-brändin uuteen mallistoon, joka on tehty yhteistyössä Swarovskin kanssa. Mallistoon pääsette tutustumaan kunnolla täällä: http://www.instru.fi/heritageswarovski

Mun kaukonäkö on nykyään jo todella huono, mutta kuitenkin tarpeeksi hyvä, että koen pystyväni elämään ilman laseja. Lasit kuitenkin kaapista löytyy ja niitä pitäiskin käyttää varsinkin autoa ajaessa (vaikkei kukaan viranomainen toistaiseksi vielä niin oo mulle määrännyt). En näe esimerkiksi tien viitoja kuin vasta melkein kohdalla eli aivan liian myöhään. Mun lasit on kivan näköset ja ne sopii mulle, mutten vaan tiedä miksei niitä tule käytettyä. Silloin, kun olin just saanut lasit, käytin niitä all day every day ja se olikin varmaan sitä uutuuden viehätystä. Ehkä tää mun ajo-näkö-ongelma korjaantuis taas uusilla laseilla ;D

Heritagen uudessa Swarovski-mallistossa oli mun mielestä todella hyvän mallisia laseja; ajattomia ja kevyitä. Väritkin oli näitä ihanan maanläheisiä ja kaikkien vaatteiden kanssa hyvin yhteen sopivia. Mä kun en oikein syty millekkään vihreille laseille.. Muutenkin paljon plussaa siitä, ettei nenän päälle tule mitään irtonaisia nenätyynyjä (jotka helposti pään päälle nostettaessa sotkeutuu hiuksiin ja jää jumiin). Laadukkaat lasit on myös ihan must, koska lasit on kuitenkin usein todella kalliita erikoislinsseillä yms. niin lasien pitääkin kestää monta vuotta. Silloin myös mun mielestä juuri tämmönen ajaton tyyli on loistava valinta! 

Tykkäsin noista laseista jotka mulla on kuvissa livenä tosi paljon, mutta näin jälkeenpäin katottuna mun kasvot saattaisi vaatia vähän kapeammat lasit ja alareunaan ehkä vähän enemmän kulmikkuutta. Mitä mieltä olette? Entäs nappaako teille ihanat Swarovskin kristallit silmälasien sangoissa? :)

No comments:

Post a Comment

Kiitos asiallisesta kommentistasi ♥

Layout by Julia E.