15.7.15

VINKKEJÄ NIZZAAN?

nizzacollage
kuvat: pinterest

Ihanaa, tätä oon kaivannutkin. Kunnon rantalomaa! Varattiin poikaystävän kanssa matka Nizzaan elokuulle. En ole ikinä käynyt Ranskassa ja siks oonkin todella innoissani tästä matkasta. Nizza on kuitenkin mulle todella tuntematon paikka, joten jos tulee mieleen jotain vinkkejä niin kuulisin niitä mielelläni! Kaupaunki näyttää kauniilta ja samoin tuo turkoosi ihana ranta. Olen kyllä kuullut, että kivisellä rannalla on kipeää makoilla, joten onneksi hotellista löytyy oma uima-allaskin ;D

4 comments:

  1. Kannattaa ottaa crocsit mukaan! ;) me käytiin Nizzassa muistaakseni neljä vuotta sitten talvella, joten paljon ei ole muistikuvia :D kokemuksesta voin kuitenkin sanoa, että kivisellä rannalla on crocseille käyttöä, helppo pitää puhtaina ja suojaavat jalkoja myös uidessa! Ihanaa matkaa teille!❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha eikä! Ihan paras vinkki ;D Kiitos paljon! <3

      Delete
  2. Oii nizza on ihana paikka! :-) mä olin siellä just kesäkuussa, joten mun blogista löytyy muutama postaus nizzasta ja pari olis vielä tulossa nizzan lähellä olevista kylistä! Mut jos en niitä kerkee julkasta enne ku oot menossa, niin suosittelen ehdottomasti villefranche-sur-meriä, jonne pääsee kätevästi bussilla ja junalla nizzasta. Siellä on aivan ihana hiekkaranta, joskin viikonloppusin ihan täynnä, joten kantsii mennä mieluummin viikolla! Ja sit sellanen ravintola kuin les garcons, kahden ruokalajin lounasmenu 15e ja aiiivan ihanaa ruokaa! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi ihana kuulla, pitää mennä heti kurkkaamaan ;D Okei toi kuullostaa kyllä ihan täydelliseltä! Kiitos vinkeistä <3

      Delete

Kiitos asiallisesta kommentistasi ♥

Layout by Julia E.