20.3.15

OHI ON.

ohion

Täällä ollaan taas! Tekstiä kuvittamaan kesäinen kuva, koska mulla on nyt kesäloma. 
Ylppärit on mun osalta nyt ohi, ellei sitten mahdollisia syksyn uusintoja lasketa. Nyt olen koulusta muutamaa kurssia lukuunottamatta lomalla ja aikaa tälle blogillekkin on vihdoin. Onneksi, sillä mulla on ollut jo itseasiassa ikävä tänne. Mulla koulu ja yo-arvosanat on kuitenkin mennyt reippaasti blogin edelle, sillä arvosanat vaikuttavat mulla jonkin verran myös tulevaisuuteen. Oon tunnetusti myös sellainen täydellisyyden tavottelija, että ylppäreistä lähettiin hakemaan viiden laudaturin riviä. Viime keväänä sain kaksi, mutta tänä keväänä joudun jännittämään toden teolla. Pahasti näyttää siltä, että äidinkielestä tulee M tai E. Biologia ja matikkakin keikkuvat ihan siinä E:n ja L:n rajoilla. Nyt pitää pitää vain kädet ristissä ja toivoa. Parhaani tein, ja matikan ja bilsan jälkeen olikin hyvä fiilis. Tiedostin, että kyllä mä nyt jotakin osasin. 

Tän kevään ja kesän suunnitelmat ovat hyvin auki. SAT-kokeeseen olen ajatellut lukea ihan kunnolla ja ottaa siitä hyvät pisteet, mutta muuten varsinaisia pääsykokeita ei ole. Töitä toivoisin ja hakemuksia onkin tullut jo läheteltyä sen mitä ylppärikiireiltäni olen kerennyt. Syksyllä alkaa sitten kunnon lukemiset ensi kevään lääkiksen pääsykokeisiin, elämäni tärkeimpään välietappiin. 

Ensi viikolla onkin sitten luvassa jo kunnon postauksia, heti kun saan kameraan ikuistettua jotain julkaisukelpoista. Kiitos että olette jaksaneet mua täällä odotella! <3

ps. Indiedays järjestää Brand Model Managementin kanssa uudenlaisen mallihaun sosiaalisessa mediassa. Vielä kerkeät ilmoittautua mukaan, ohjeet siihen löytyvät täältä. Mut valittiin jatkoon, joten mua voit äänestää täällä.  Olisin jokaisesta äänestä kovin kiitollinen!

No comments:

Post a Comment

Kiitos asiallisesta kommentistasi ♥

Layout by Julia E.