18.8.13

Rainy Day

fl6 fl1 fl3 fl5 idfl2 fl4
wearing:
h&m sweater
cubus jeans
hunter wellies (new in!)
globe hope bag


Moi taas! Tässä Marley and Me:n mainoskatkolla teille kirjottelen. Oon ollut tänään ihan puhki poikki väsynyt, kroppa ihan loppu. Kuvistakin näkee miten väsyneeltä näytin ekan päivän jälkeen. Kaksi päivää tuli Weekendissä hypittyä ja pompittua ja sanon kyllä että oli aivan sairaan hauskaa. Nämä vaatteet mulla oli päällä toisena päivänä kun sadetta oli luvattu. Laukussa kulki mukana vielä takki ja lisävaatetta. Niitä ei kuitenkaan tarvittu ja villapaitakin piti heittää ennen Ingrosson keikkaa pois päältä kun tuli kuuma. Mun instagramia ja twitteriä seuranneet saattavatkin jo tietää, että mulla oli parhaat synttärit ikinä! Ihana aamiainen sänkyyn, ihana löysäily päivä take away-intialaista syödessä ja Moskovan yleisurheilun MM-kisoja katellessa, ja illalla hullut reivit. Parhaat vanhemmat, upeimmat ystävät ja hyvää musiikkia. 

Syksy on neuleiden, kumppareiden ja sadetakkien aikaa. Maanläheiset värit ja lämpöset vaatteet. Luultavasti ainut syy, miksi pidän syksystä. Tänä vuonna on ok yhdistellä kesän pastellisävyjä ja syksyn tummia värejä, kertoo mun synttärilahjaks saama Britti-Vogue. Muitakin hyviä vinkkejä siellä oli, kannattaa lukaista läpi jos sellaisen löydätte kaupasta!

Nyt jatkan Marley and Me:n kattomista ja unelmoimista omasta koirasta! Palailen Kiljava-kuvien kanssa piakkoin!

No comments:

Post a Comment

Kiitos asiallisesta kommentistasi ♥

Layout by Julia E.