17.8.13

17 KYNTTILÄÄ KAKUSSA

synttärikakku
Moikka! Tulin päivittämään vielä pikaisesti ennen tonne Weekendeille-lähtöä! Festaritunnelmissa oltiin siis eilen ja tänään jatketaan. Tänään sain aamiaisen sänkyyn. Voileipäkakkua, 17-kynttilän kakku, panna cottaa ja skumppaa pillillä juotuna. Lahjaksi Vogue, rannekoru, Hunter-kumisaappaat, stressinpoistaja Voodoo-nukke, lisää skumppaa ja 50mm objektiivi kun sellainen keritään hakea. Nyt on siis jäljelä enää se 365 päivää täysi-ikäsisyyteen, ja niistä päivistä otetaan kaikki irti! Mun täytyy sanoa, että rakastan mun elämää. Mulla on maailman parhaat vanhemmat, oon siitä aivan varma. Ja myöskin maailman ihanimmat ystävät, joiden kanssa lähden nyt juhlimaan. Tulkaa moikkaamaan mua Weekendissä jos mut huomaatte! Heippa ihanat :)

No comments:

Post a Comment

Kiitos asiallisesta kommentistasi ♥

Layout by Julia E.