5.7.13

-less is more-

fks7 fks6 fks4 fks12 fks11 fks15 fks13 fks9 fks10 fks14 fks8 fks3 fks1 fks5 fks2
wearing:
Tiger of Sweden dress
Filippa K platforms
Well hello there! Täältä moikkailee materialismionnellisuudessa kylpevä tyttö. Vietettiin eilen äitin kanssa mother-daughter -päivää Helsingissä. Vaikka siellä melkein joka päivä käynkin, niin aina tosta ihanasta kaupungista saa jotain uutta irti. Ajatuksena oli tutustua kaupunkiin aivan kuin se olisi joku toinen suuri kaupunki ulkomailla jossa ei oltais ikinä käyty. No se ajatus vähän jäi, sillä päästiin sattuneista syistä (pommiin nukkuminen) lähtemään liikkeelle vasta puolenpäivän jälkeen. Juotiin äidin kanssa aamukahvit City-käytävän Robertsissa vasta kun ulkoterasseilla porukka söi lounastaan. No ei se mitään. Ollaan äitin kanssa molemmat niin palaneita, että päätettiin verhoutua pitkiin vaatteisiin (jotka tosin vaihdoin heti uusiin..) ja viettää kuumin aika Stokkalla auringolta suojassa. Sieltä tarttui mukaan vaikka mitä ihanuuksia, mukaan lukien kuvissa näkyvä mekko. Stokkan reissun jälkeen vierailtiin vielä pikkuputiikeissa. Filippa K:n myymälään mentäessä bongasin kuvissa näkyvät kengät. Ne olivat ainoa jäljellä ollut kappale.. ja juuri mun kokoa! Mulla on sen verran iso jalka, että harvoin löydän aleista kenkiä. Nää kengät vaan siis huuti mulle: "Oona osta meidät. Me sovitaan täydellisesti yhteen." No.. enhän mä voinut vastustaa kenkien Puppy-face katseita ja ostin ne. Äitikin siinä vähän ihmetteli kun kaikki kävi niin nopeasti ja olin hetken mielijohteesta vinguttamassa visaa. Siinä vaiheessa alkoikin jo maha vähän murista ja käytiin nopeasti napsimassa muutamat asukuvat Senaatintorilla, jonka jälkeen suunnattiin Vapianoon syömään.

Mutta tosta "materialismionnellisuudesta" vähän lisää. Jäin tänään miettimään sitä. Siis ihan oikeasti mulle tuli ihana ja onnellinen olo 400€ tuhlauksen jälkeen. Kun mietitään, niin tossa vaiheessahan pitäisi katua ja tuntua masentuneelta ja ryömiä takaisin kauppaan palauttamaan harha-ostoksia. Mutta ei. Mikä siinä on, että uusi pari kenkiä tuo niin paljon iloa, että kaikki sodat, nälänhätä ja särkyneet sydämet unohtuu? Jos keksitte vastauksen niin pliis kertokaa mulle! Ainiin, vitsi mua ärsyttää noissa kuvissa noi rintsikat jotka paistaa selästä. Pitääpä heti mennä ostamaan parit kanafileet, että voi käyttää avoselkäisiä mekkoja ja paitoja...
Toivottavasti ei nyt tullut liikaa tekstiä, nauttikaa viikonlopusta! Me lähdetään prätkä-roadtripille huomenna perheen kanssa ja palailen luultavasti vasta ens viikon puolella Sotkamosta kun saan netin :)

4 comments:

  1. Moikka!
    Ottaisitko minuun yhteyttä, riikka.yrjola@indiedays.com? Kiitos :)

    ReplyDelete
  2. siis miten sulla voi olla varaa tollasiin merkkivaatteisiin, vielä jos ostelet niitä usein...?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Enhän mä niitä usein ostelekkaan! :) Säästän, suosittelen sullekkin!

      Delete

Kiitos asiallisesta kommentistasi ♥

Layout by Julia E.