6.1.13

i've lost the sense of time

IMG_6858
Oi vitsi, yks mun lemppariruuista; chevre-salaatti !
IMG_6870
Oon aika varma siitä, että mun perhe on sekasin kuin seinäkello.. viime yönä valvottiin kuuteen asti aamulla, katottiin musiikkivideoita ja maikkarin deittiä, sekä syötiin lämpösiä voileipiä. Voi sitä väsyneen läpän määrää...nauroin huutonaurua pitkästä aikaa!!
IMG_6880 IMG_6897
Tein tossa yks päivä suunnitelman, että kuinka paljon mun pitää tehä tehtäviä ja lukea kappaleita päivässä, että saan kaikki kurssit suoritettua itsenäisesti ennen koeviikkoa. Teen siis joinakin päivinä matikkaa, joskus ussaa yms. Mulla on viikossa yksi lepopäivä: lauantai. Sunnuntaisinki on pakko jaksaa, koska muuten mulla olis hirveesti duunia per päivä. Joudun nyt siis tekemään FY2, YH1, MAB1, MAB2 ja UE1 kurssit itsenäisesti. Tehtäviä mulle annettiin kuitenkin aika vähän per aine, sillä tän selän kanssa on aika vaikea istua pitkiä aikoja ja tehtävien tekeminen on siks aikas vaikeaa. (Teen matikan kanssa kuolemaa! Vinkkinä: älkää ikinä tehkö matikkaa, saati kahta kurssia, itsenäisesti.)
IMG_6893
IMG_6888
Mulla jää ihan kivasti kuitenkin vapaa-aikaa päivisin koulujuttujen jälkeen, niin löhön vaan sängyllä ja kattelen Greyn Anatomian tuottareita. Se on mun ehdoton lempparisarja ja oon niin koukussa kun vaan voi olla. Oon nähny kaikki noi jaksot jo monia kertoja, mutta ikinä en kyllästy. Oon saanut joululahjoiksi aina vuosittain noita tuottareita ja nyt on kasassa kaikki (paitsi siis 9.-kausi, joka pyörii vielä TV:ssä). Yökkäri pysyy päällä oikeastaan aina, ellei kamuja tuu moikkaileen mua. Voisinkin tästä suunnata saunaan ja suihkuun, sillä Rauhis tulee luultavasti moikkaamaan mua ennen paluutaan Brysseliin. Kuulemisiin!

4 comments:

  1. Heeeeeey mul oli noi mab1 ja mab2 ekas ja tokas jaksos noi on helpot matikat!!!älä stressaa:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo siis olin pitkässä matikassa niin se pitkän 2-kurssi on sama ku lyhkäsen 1-kurssi.. eli sen handlaan ehkä jotenki ja muutenki täytyy tehdä niin vähän tehtäviä siinä kurssissa. Mut toi 2. kurssi tuottaa ongelmia ku olis paljon kysyttävää, mutta äiskäkään ei osaa auttaa niin oon sinänsä vähän pulassa koska en tajuu muutamia juttuja :D mutta periaatteessahan se on yläasteen geometrian kertaus, ja niistä tuli kaikista 10, joten hopes up! mutta kiitti tsempistä :)

      Delete
  2. Oi Grey
    ja vaikka yleensä inhoan inhoan
    kollaasibannereita
    pakko sanoa että tavallaan pidän sinun O_o
    hah

    ReplyDelete
  3. haha joo tässä just alottelen päivän maratonia! :) ja kiitos !

    ReplyDelete

Kiitos asiallisesta kommentistasi ♥

Layout by Julia E.