30.12.12

SNAPSHOTS: 2013 will be my year!

Untitled Untitled
  Jouluaattona siis tämmönen asu. Yhessä joulukalenterin postauksessa jotain höpisin tuosta mekosta. Eli se on ollu mulla monta vuotta, ja nyt vasta alkaa olla sopiva mun keholle. Tykkään käyttää tota mekkoa paljon, vähän ehkä noi "lumipallot" eli iineksen mukaan kivekset, häiritsee ;) No ei se mitään! 
Äitin mukana se rantautui Suomeen Lissabonin Pimkiestä. 
Untitled Untitled
Tähän vuoden loppuun ehkä järkyttävimmät kuvat ikinä. Puhelimella otettuja ja muokattuja; osa instagramista suoraan ja osa jostain puhelimen salakansioista. Tokavika kuva kuvastaa aika hyvin mun viimesimpiä 3viikkoa; pyjama päällä oikeastaan jokapäivä. Selkä on edelleen yhtä kipeä kun ennen leikkausta. Lihakset jumissa ja ranka säteilee kipua..hyvin menee. Alkaa toivoki kohta loppua :( Pitää vaan yrittää jaksaa hetki (tai vähän pidempään). Lääkäriin pääsen tammikuun puolen välin tienoilla, updeittiä sillon sitten. Mulla tuli ikävä kesää ja meidän joukkueen italian matkaa niin päädyin säätämään tuommosen kollaasin matkasta. Että oli kyllä kiva reissu. Lisää kuvia Italiasta on siis täällä!
Eipä mulla oikein kummempia enää. Nyt en teille mitään My Year-postausta jaksa tehdä, eläkää sen kanssa. Nyt toivotan teille hauskaa ja onnellista uutta vuotta, palaillaan ensi vuoden puolella! 

2013

2 comments:

  1. Aivan ihana banneri :) Ja oot hirmu nätti! voisin oottaa myös noi sun hiukset..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos kiitos ! :) nojaaa... nää kasvaa aika nopeesti ja joudunki värjäämään sen takia.. :( ei kannata !

      Delete

Kiitos asiallisesta kommentistasi ♥

Layout by Julia E.