13.12.12

joulukalenteri: 13.12

IMG_5706

Esittelyssä mun ikioma joulukalenteri vuosimallia 2012! Tommonen sulonen tonttu oli ilmestyny mun huoneeseen 1.12 ! Äiti on aina panostanu mun joulukalenteriin tosi paljon: yks vuos oli pelkkiä hiusjuttuja, seuraavana vuonna alusvaatteita! Tänä vuonna kalenterin pussukoista on löytyny koti-hengaus-löhö-pikkareita eli semmosia söpöjä alushousuja joissa on raitoja ja jotka on ihania just kotipäivinä! Tykkään yleensä kyllä farkkujen alla pitää stringejä, tyhmien pikkarirajojen takia! Tänä vuonna olen myös saanu korkeavartisia sukkia, jotka on talvisin ihanan lämpöisiä! Myös muutamat ponnarit ja käsikorutkin ovat eksyneet pussukoihin! 
Aikaisemmin äiti on siis itse rakentanut esim vanerista mulle kolmiulotteisen valkoisen joulukuusen ja ripustellut siihen pussukoita, tai askarrellu savesta ja kanaverkosta mulle jotain kalentereita! Hui! Tänä vuonna äiti kuitenkin totesi, että mun huoneeseen ei mahdu oikein mitään isoa kuusta, joten tämmösen söpöliinin sain :) kiitos äiti <3

2 comments:

  1. Replies
    1. no en tiiä oliko sarkasmia vai ei, mutta mun mielestä on ja on ihanaa että äiti välittää ja rakastaa niin paljon että tekee mulle tämmösen !

      Delete

Kiitos asiallisesta kommentistasi ♥

Layout by Julia E.