17.5.17

Ajattomia kehyksiä!

instru (3 of 8)
instru (5 of 8)
instru (1 of 8)
instru (7 of 8)
instru (2 of 8)
instru (4 of 8)
instru (8 of 8)
instru (6 of 8)

*Yhteistyössä Instrumentariumin kanssa

Heips! Jo muutama viikko sitten järjestettiin Indiedaysin Bloggers' inspiration day, jossa käväsin Instrun pisteellä tutustumassa heidän uuteen Heritagen Spectacles of time -mallistoon, jonka suunnittelussa on inspiroiduttu menneistä ajoista. Mallistossa yhdistyykin menneiden vuosikymmenten tyyli moderniin muotokieleen. Heritage on Italialainen brändi, joka edustaa nimenomaan ajatonta tyylikkyyttä. Senhän ne italialaiset parhaiten osaavat!

Kokeilin pisteellä mieluummin silmälaseja kuin aurinkolaseja, sillä mulla on edessä uusi silmälääkärikäynti ja mahdollisesti uudet lasit. Olin itseasiassa yllättynyt, että ekat mun käteen ottamat lasit sopi mulle näinkin hyvin. Tosin mulla ei ole mitään ideaa miltä vuosikymmeneltä just nämä lasit ovat inspiraationsa saaneet.. Tykkään tyylillisesti muuten ehkä eniten 60-luvusta (josta inspiroituneessa kuvauksessa olin just mallina; siitä lisää myöhemmin!) mutta käytän kyllä mielelläni kellomaisia midi-hameitakin. 80- ja 90-luku taas kuulu omiin "inhokkeihin". Noh, ehkä mun ei kannata valita tulevia kehyksiäni ihan pelkästään sen perusteella, mutta kiinnostuin kyllä kovasti juuri tästä mallistosta ajattoman muotokielen takia. Jos teitä kiinnostaa tämä mallisto, niin käykää kurkkamassa lisää täältä.

Seinällä otetut kuvat: Sanni Riihimäki

2 comments:

Kiitos asiallisesta kommentistasi ♥

Layout by Julia E.