3.2.17

pretty ballerina

iina-blog-pysty (5 of 15)
iina-blog-pysty (7 of 15)
iina-blog-pysty (4 of 15)
iina-blog-pysty (6 of 15)
iina-blog-pysty (8 of 15)
iina-fb (9 of 27)
iina-blog-pysty (1 of 15)
iina-blog-pysty (2 of 15)
iina-blog-pysty (3 of 15)


Moikka! Pitkästä aikaa ;D 
Tän vuoden alku on ollut mulla sairaslomasta huolimatta yllättävän kiireinen, sillä olen täyttänyt vapaa-aikani just niillä asioilla mitä tykkään eniten tehdä. Valokuvaus ja ystävät. Mitäpä mä muuta oikein kaipaisinkaan. Oon nyt ekaa kertaa puoleentoista vuoteen kuvannut omia projekteja. Ihanaa!! Asiakaskuvia on ihana kuvata ja tykkään mun työstä todella paljon, mutta kyllähän omissa projekteissa saa päästää luovuuden ihan eri tavalla valloilleen. Tässä siis pieni setti Iinasta joka oli mulla mallina. Vietettiin oikein hauska josta seuraavassa postauksessa vähän lisää! 

Kokeilin kuvata sekä luonnonvalolla, että aika kovalla valolla. Ne ei toimi näin samassa postauksessa oikein yhteen, mutten halunnut tehdä kolmen kuvan takia toista postausta ;D

No comments:

Post a Comment

Kiitos asiallisesta kommentistasi ♥

Layout by Julia E.