28.7.16

tavoitteena kuulas iho

mb-b (2 of 7)
Tältä mun iho normaalisti näyttää nykyään ilman meikkiä!


(Yhteistyössä MayBeautyn kanssa)

Pitkästä aikaa täällä taas! Ja tällä kertaa juttua vähän eri näkökulmasta kuin yleensä. Nyt tuleepi nimittäin postausta mun ihosta ja ihonhoito-tuotteesta jonka sain testaukseen. 

Mulla oli pitkään todella todella hyvässä kunnossa iho. Oon aina pessyt, kostauttanut ja kuorinut  kasvot laadukkailla tuotteilla ja äiti on ollut isossa asemassa mun ihon hyvän kunnon ylläpitämisessä. En olisi varmaan ite tajunnut varailla kasvohoitoihin aikoja tai satsata isoja summia hyvälaatuisiin meikkeihin. 

Noh kuitenkin; Yläasteella ilmestyivät ärsyttävät mustapäät (joista vähän traumatisoiduinkin kun joku tuttu tuli koulussa sanomaan, että ”ompa sulla ihania pisamia-eiku oho, ne onkin mustapäitä”). Not nice. Naama ei kuitenkaan kukkinut oikeastaan koskaan. Lukiossa alkoi e-pillerimerkkien testaus ja vaihtaminen kun aina löytyi eri syitä miksi joku ei sopinut. Hormonitoiminta muuttui ja pienet ihohuolet alkoivat. Ei mulla ikinä ole aknea ollut onneksi, mutta en kyllä kasvoista kovin pitänytkään. Kaikista kuvistakin aina napsin finnit pois. Olin vuoden pari ilman pillereitä, eikä iho edes silloin rauhoittunut, joten päätin nyt vielä kokeilla kerran e-pillereitä ihan vain ihon takia, ettei tarvitsisi roaccutan-kuuria aloittaa. Ja myöskin tosiaan sen takia ettei hitaasti pahentunut tilanne räjähtäisi käsiin ja johtaisi akneen. Nyt olenkin ollut suht tyytyväinen, vaikka niitä pirun mustapäitä on edelleen. 

Sen takia olinkin avarakatseinen, kun MayBeautyltä otettiin muhun yhteyttä. Sain kotiin testattavaksi The Incredible Face Mask -kasvonaamioita, joiden pitäisi imeä talia iholta ja tehdä ihohuokosista huomattavasti pienemmät vain yhden hoitokerran jälkeen. Kasvonaamio siis ehkäisee aknea, poistaa mustapäitä ja ylimääräistä rasvaa iholtasi, pesee pois kuollutta ihosolukkoa ja epäpuhtauksia iholtasi ja antaa puhtaan ja kirkkaan ihon. Kuullostaa ratkasulta mun ongelmiin!


mb-b (1 of 7)
mb-b (3 of 7)


Eniten kuitenkin ehkä innostuin siitä, että musta mönjä levitetään kasvoille ihanan pehmeällä sudilla ja annetaan kuivua noin 30-45min (kunnes naamio on kuiva). Sen jälkeen sen voikin vain repiä irti. Parasta ;D Lopuksi suositellaan vielä kevyttä kasvojen huuhtelua vedellä.

mb-b (4 of 7)
mb-b (5 of 7)
mb-b (6 of 7)
the best part!!

Tykkään kaikennäköisistä kasvonaamioista, mutta jotenkin olen vähän laiska käyttämään niitä, koska aineiden peseminen pois tällä mun huonolla selällä on aika tuskallista. Nyt ihan onnellisena levitin naamion keskellä työpäivää kotona ja editoin hääkuvia musta mönjä kasvoillani. Kuivuneena naamio tuntuu hauskalta, koska se kiristää vähän. Irti repiminen nipisteli nyt parilla ekalla kerralla ainakin, koska mukaan lähti myös kaikki ihokarvat. Suosittelen siis ettei naamiota levitetä esim kulmakarvoihin, ellei niistä halua päästä eroon. Tujua tavaraa. Kun naamion repii irti, näkee siitä myös mitä on tarttunut matkaan. Mulla ainakin paljon kuivunutta ja kuollutta ihosolukkoa, karvoja ja muutamia mustapäitä. Niitä ei mulla kuitenkaan parilla ekalla testikerralla lähtenyt kovinkaan paljoa, joka harmittaa. Tottakai esim ihon lämpötila vaikuttaa paljon siihen miten hyvin mustapäät pääsevät pois ja ensi kerralla taidankin hauduttaa ihoani jollain kuumalla ja kostealla pyyhkeellä ennen naamion levittämistä. Mulla iho myös punoitti parista kohtaa (josta myös naamion irti repiminen teki poikkeuksellisen kipeää) koko loppupäivän. Sileä iho kyllä oli, ja huomasin että pari aluillaan olevaa finniäkin sai sitten tilaa puhjeta seuraavana päivänä, mutta myös poistuivat nopeasti. Uskon kyllä että naamiosta voisi olla paljonkin hyötyä mulle, varsinkin viikottaisessa käytössä. 


mb-b (7 of 7)
Ja tämä kuva on otettu heti hoidon jälkeen!

Jos kärsitte samasta vaivasta kuin mä tai muuten vain innostuitte tuotteesta, niin kannattaa kokeilla. Saattekin nyt mun lukijoina rajoitetun ajan 30% alennuksen koodilla oonamask.  Tästä linkistä klikkaamalla koodi aktivoituu suoraan.   

No comments:

Post a Comment

Kiitos asiallisesta kommentistasi ♥

Layout by Julia E.