31.1.16

KLUBIKUVIA

clublagoon (24 of 25)
clublagoon (5 of 25)
kuj (23 of 62)
kuj (8 of 62)
clublagoon (4 of 25)
clublagoon (15 of 25)
kuj (30 of 62)
kuj (55 of 62)
clublagoon (20 of 25)
kuj (10 of 62)
clublagoon (10 of 25)
clublagoon (22 of 25)
kuj (39 of 62)



Jee jee! Halusin näyttää teille muutamia kuvia, jotka otin viime torstaina Aallon kauppiksen KUJ:in järkkäämissä Club Lagoon -bileissä! Kävin tällä kertaa kuvaamassa ihan omaksi ilokseni ja keräämässä portfolioon lisää materiaalia! En ollut ennen klubeilla kuvannut, saati räpsinyt kuvia  mistään keikoista, joten alkuun olin suht paniikissa. Olin kattonut muutamia inspis-kuvia ja ajatellut että  "joo no tarvitaan salama ja sit taustalle pitää jättää vähän valoa, mut katon ne asetukset siellä", koska oma kuvaustaso on kuitenkin jo sitä luokkaa, että pärjään aika monenlaisissa olosuhteissa. No siellähän mä olin, ysiltä tyhjässä Circuksessa ja otin muutamia testikuvia. "APUA". Ei ne kuvat olleet yhtään sellaisia kuin olin ajatellut... Paniikissa valokuvaajakaverille viestiä, mutta sain vastaukseksi että "kokeile nyt vaan jotain" :D Tosi lohduttavaa. Siinä mä sitten jumppasin ja jumppasin säätöjä ja yritin löytää tiettyihin valaistusolosuhteisiin sopivat säädöt. Loppuillasta rupes rullaamaan ja opin, että baaritiskin luona pimeemmässä pitää olla iiiihan eri asetukset kuin tanssilattialla. Tanssilattiallakin salaman tehoja sai vaihtaa ainakin kahden kuvan välein.. Opin taas ihan superpaljon, joka oli tietysti myös illan tarkoitus. Samalla sain portfolioon kivoja bilekuvia ja kuvia mm. Nikke Ankarasta. (Iik se kätteli mua lavalla! ;D) Tottakai kuvat meni myös tapahtuman sivuille, joten sain toivottua näkyvyyttäkin :)

ps. tietysti unohdin laittaa pystykuvien koot blogiin sopiviksi niin siksi ne puuttuvat kokonaan :D Kaikki julkaistut kuvat löytyvät mun fb-sivulta, eli täältä(klick!)

No comments:

Post a Comment

Kiitos asiallisesta kommentistasi ♥

Layout by Julia E.