4.11.15

INDIEDAYS BLOG AWARDS

id (31 of 45)
id (26 of 45)
id (25 of 45)
id (24 of 45)
id (22 of 45)
id (23 of 45)
id (34 of 45)
Ihana Julia!! Hassu tarina muuten, mutta siis Julia oli joskus tehnyt postauksen omaan blogiinsa  kuinka kuvata ilotulituksia. Silloin aloin ekan kerran opettelemaan kameran säätöjä ja nyt lopulta vuosien jälkeen homma alkaa olla niin hanskassa, että kuvailen jo rahastakin ;D Mun suuri inspiraatio ja tän blogin ulkoasun takana oleva jumalatar! 
id (35 of 45)
id (37 of 45)
id (36 of 45)
id (29 of 45)
id (28 of 45)
id (27 of 45)
id (30 of 45)
id (40 of 45)
Tää nainen on kyllä niin upea ilmestys! Kattokaa nyt <3 Ja kurkatkaa Liisan blogiinkin täältä!
id (45 of 45)
id (41 of 45)

Sanoisin, että tän kerran Awardsit oli mulle tähänastisista ehdottomasti parhaimmat! Saatto kyllä johtua siitä että mulla oli niin hyvää seuraa ;D Ei tarvinnut yksin istua nurkassa lipittämässä ilmasta viinaa vaan sain viettää aikaa ihanien tyttöjen kanssa ja naureskella poikaystävän jutuille. Testailin tota linssiä lisää vielä illalla ja en voi muuta kun rakastaa sen valovoimaa ja bokehia. Siis ihan tajuton. Joku mulle tulikin sanomaan että linssi on Canonin paras, mutta mun on vielä aika paha sanoa juuta taikka jaata kun en oo läheskään kaikkia päässyt edes kokeilemaan! :D


2 comments:

Kiitos asiallisesta kommentistasi ♥

Layout by Julia E.