19.8.15

PARIPOTRETTEJA

RONJAKONSTA (1 of 41)
idRONJAKONSTA (10 of 41)
RONJAKONSTA (12 of 41)
RONJAKONSTA (14 of 41)
RONJAKONSTA (17 of 41)
RONJAKONSTA (25 of 41)
RONJAKONSTA (29 of 41)
RONJAKONSTA (31 of 41)
RONJAKONSTA (33 of 41)
RONJAKONSTA (39 of 41)

Oon kokonaan unohtanut hehkuttaa teille uutta kameraani!! Oon jo 6 vuotta kuvannut Canon EOS 600D:llä ja nyt vähän aikaa sitten alkoi tulemaan sellanen fiilis ettei sen ominaisuudet enää riitä mulle. Tykkään kuvata vielä hämärässäkin, joten siirtyminen täyskennoiseen tuli ensimmäisenä mieleen. Hommasinkin nyt Canon EOS 6D:n sen todella monipuolisten ominaisuuksien vuoksi. 5d mk iii oli kuitenkin aivan liian kallis mulle, joten koin, että 6d riittää mulle aivan varmasti taas seuraavat 6 vuotta ;D Katotaan sitten millaset innostukset kuvaamiseen riittää. Ylläolevat kuvat ihanista Ronjasta ja Konstasta on otettu tällä uudella kameralla ja oikein suuri riemu ottaa kuvia vielä auringonlaskun jälkeenkin, kun herkkyyksien nostaminen ei aiheuttanut kuviin mitää kohinaa. Leikin myös vähän kuvien käsittelyllä ja mun mielestä grainin nostaminen noihin "matta" kuviin sopii todella hyvin :) Mitä mieltä ootte kuvista?

Pari lempparikuvaa jäi photoshootista nyt julkaisematta, sillä ne olivat pystykuvia ja unohdin pienentää ne flickriä varten, hups! 

Muistuttaisin vielä, että mun valokuvausyrityksen nettisivut löytyy www.oonalinna.com sivulta ja yrityksen fb-sivu löytyy taas täältä. Käykääs tykkäämässä! Ja tosiaan jos tarvetta kuville on, niin yhteyttä voi ottaa joko nettisivujen kautta tai ihan vaikka Fb:ssäkin!  


No comments:

Post a Comment

Kiitos asiallisesta kommentistasi ♥

Layout by Julia E.