21.10.14

everything looks sharp now

kt4
idkt2
kt3
kt1
photography by ville linna

wearing:
banana republic blouse (new in!)
escada glasses


Kauhee ku tuotti vaikeuksia astua kameran eteen näin "kunnolla" ekaa kertaa johonki kuukauteen. Tuntu ettei mikään kuva onnistu, ja siks kuvia tulikin nää vaivaiset kolme. Paita tuli muuten äitin matkassa tuliaisena New Yorkista, ja oon aivan rakastunut tohon väriin ja siihen että raidat ovat vaakasuunnassa!

Mutta nyt itse asiaan! Multa kysyttiin jo kauan aikaa sitten mun laseista ja lupasin niistä postauksen tehdä, mutta jotenkin asia vaan pysyi tekemättömien listalla. Pahoittelut! Sain siis keväällä silmälasit, sillä jouduin koulussa aika tiukille kun en nähnyt kunnolla taululle ja huomasin siristeleväni vähän väliä. Päänsärytkin alkoivat lisääntymään joten päätin käydä näöntarkastuksessa. Näen todella hyvin ilmankin laseja, mutta koulussa ja esim leffassa tykkään käyttää laseja, koska kaikesta tulee pari astetta tarkempaa. Mulla on -0.25 näkö, eli käytössä siis kaukolasit. Vähän korjausta myös oikean silmän hajataittoon. Tässä lappusessa mun edessä on hirveä määrä numeroita joista en ymmärrä mitä ne tarkoittavat, joten en sen tarkempia infoja mun näöstä ala antamaan. Kiertelin eri silmälasiliikkeitä keväällä ja etsiskelin sopivia. Nämä Escadan lasit natsasivat paremmin päähän kuin muut niin pistin ne tilaukseen. Silmäasemalla oli tarjouksena jokin aurinkolasikombokin, joten laitoin myös aurinkolasit vahvuuksilla tilaukseen. Ne on esimerkiksi vähän kivemmat tulevaisuudessa autoa ajaessa jos aurinko pahasti häikäisee. Mulla vahvuudet on siis todella vähäiset ja pärjään hyvin ilmankin laseja toistaiseksi! 








No comments:

Post a Comment

Kiitos asiallisesta kommentistasi ♥

Layout by Julia E.