25.9.13

classic blouse

owb1
owb4
owb6
owb5
idowb3


wearing:
cubus jeans
argento bracelet

Heissan taas vähän pitemmän tauon jälkeen. Ulkoasun suunnittelussa ja toteutuksessa menikin vähän pidempi aika. Oon kuitenkin aika perfektionisti kaiken suhteen ja haluan että kaikki on just eikä melkein.. :D Oon aivan äärimmäisen kiitollinen Julialle tästä ulkoasusta. Halusin, että kukkaisteema pysyy, mutta toivoin ulkoasusta klassisempaa. Ja se kyllä toteutuikin. Mun koodaamistaidoilla ei kovin pitkälle pötkitä, joten Juliasta oli kyllä aivan huikea apu. 

Tästä lähtien kirjoitan blogia myös englanniksi. Yksi vähän isompi muutos siis jonka päätin blogin suhteen toteuttaa. Mulla on keväällä tulossa enkun ylppärit ja ajattelin, että englanniksi kirjoittamisella pystyy helposti ja mukavalla tavalla harjoitella koetta varten. 

Mulla on varastossa teille taas paljon postattavaa. Ajattelin aloittaa näillä kuvilla, nimittäin Oasapilta tuli taas mulle pieni paketti. Valitsin itelleni tämän klassisen kauniin paidan ja somat korvakorut. Paita on kyllä ollut käytössä jo monena päivänä! Klikkailkaas itsenne kanssa tuonne sivustolle, sinne tuli 23. pvä uusi syksy-mallisto jossa on mm. aivan ihania neuleita ;)

-

Long time no see! It took a bit more time to renovate the outfit of this blog than we thought it would. There's a small perfectionist living inside me, so I wanted everything to be exactly the way I wanted. I am really thankful for Julia for making me the layout. I really suck at coding so she was a huge help! I wanted the flower-theme to stay, but wanted the layout to be a bit classier. And that's exactly what I got.

From now on, I will be writing also in english (surprise if you didn't notice yet..!). My english matriculation exam is approaching me with a high speed. So I thought, what could be a better way to practice my english skills than actually writing in english!

I've got plenty to share with you guys, and I wanted to start with these pictures. I got a package from Oasap last week. I ordered a classic blouse and cute earrings. I've been using this shirt a lot... I really love how simple it is. Check out the site, the autumn collection launched a few days ago ;)


*postauksessa mainoslinkkejä / commercial links on the post

8 comments:

  1. Kui jo näin aikasi kirjotat etkä ens syksyl enkkuu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaan kirjotukset kolmeen kertaan ja alotan niistä mulle helpoimmista eli enkusta ja psykasta :) Sitte ens syksylle ja vikalle keväälle on vähemmän painetta!

      Delete
  2. Tää uus ulkoasu on aivan ihana ja tosi asiallinen ja kaikinpuolin hieno! Nykyään moni osaa koodailla aika hyvin ja sellasia saman näkösiä koodeilla tehtyjä blogeja on jo ihan liikaa, mutta tää sun blogi on taas yhen askeleen niiden yläpuolella! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mua piristää jostain syytä aina ihan hirveesti nimenomaan sun kommentit! Kiitos taas ihan hirveesti :) Oot kyllä aivan oikeessa ton suhteen. Omakin ulkoasu oli liian samanlainen kun ne kaikki tuhannet muut ja toivoin erottuvani joukosta edes vähäsen tän muutoksen myötä ;)

      Delete
    2. Mua piristi nyt paljon kun sanoit, et mun kommentit piristää :D

      Delete

Kiitos asiallisesta kommentistasi ♥

Layout by Julia E.