21.12.12

picture mashup

IMG_6280 IMG_6309 IMG_6252 IMG_6283 IMG_6217
IMG_6298
IMG_6318 IMG_6326 IMG_6334 IMG_6275
Noniin, tässä muutamia kuvia viime päiviltä! Maistoin sushia kolmannen kerran ja alan jopa pikkuhiljaa tykkäämään siitä! Ekalla kerralla jäi yhteen rullaan ja nyt maistelin jo ihan mielenkiinnolla kaikkea. Tänään Valtteri, Miikka, Paula, Heini ja Yuri tuli piristämään mun päivää. Kiitosta Paulalle, joka toi mulle picnicistä salaatin, nannaa! Pohdittiin sitten porukalla mun syömisrytmiä ja sitä etten syö päivisin oikeastaan mitään, syön kunnolla vasta kun äiti ja iskä tulee kotio. Jääkaappi on vaan aina tyhjillään niin emmä mitään vanhoja majoneeseja tai kuivuneita kurkkuja ala syömään! Kaikilla teillä ilmeisesti alkoi loma? Terkkuja jo kaks viikkoa lomailleelta tytöltä... hehe ;) Ja maailmanloppuakin tälle päivälle uhkailtiin. En tiedä mutta täällä mä ainaki vielä oon, muita kohtalotovereita? Mun instagram, formi ja facebook newsfeedit täytty eilen myöhää illalla SHM hehkutuksesta. Oisin tosi kovasti halunnut paikan päälle ja sinänsä harmitaa tää selän tilanne. Olitko keikalla, ja jos olit niin kerro ihmeessä kommenttiboksiin kokemuksia? Tinnittääkö korvat ? ;)
Tänään kun bloggerin avasin niin teitä oli jo yli 60 ja sivunkatseluita 20100 tai jotain sinnepäin! Kiitos teille kaikille, en olis uskonut että edes näin montaa mun höpinät kiinnostaa. Mahtavaa, varsinkin koska nimenomaan kirjotan tätä ihan itseäni varten ja koska ite tykkään tästä touhusta. Iso kiitos siis teille! Onko teillä jotain tiettyä asiaa josta toivoisitte postausta, ideoita otetaan vastaan!
Ainiin ja muistakaa, tänään on vika päivä linkitellä niitä blogeja tonne 16. päivän joulukalenteriin! Jos et siis vielä ole linkittäny ni vauhdilla sinne :)

3 comments:

  1. päädyin blogiisi sun ig sivun kautta ja päätin jäädä seuraileen! oot myös ihan älyttömän kaunus <3 :3 ois kiva jos kävisit kattomasmyös mun blogin -- www.reasontobeme.blogspot.fi :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. oi vitsi vähän kivaa että joku eksyy tänne sitäkin kautta :) ja tervetuloa vaan seurailemaan! kiitos kovasti ja käyn tietty kattoon sun blogin kanssa :)

      Delete

Kiitos asiallisesta kommentistasi ♥

Layout by Julia E.