7.12.12

joulukalenteri: 7.12

x-mas

Jos jotakin nyt jouluna pitäis lahjaks toivoa niin ehkä jotain tommosta! En kuitenkaan oleta, enkä toivo edes, että mulle näitä lahjaksi ostettaisiin. Tärkeintä mulle oikeastaan joulussa on se yhdessäolo kaikkien rakkaiden kanssa. Korostan nyt siis vielä, että lähinnä ne yhdet villasukat toivoisin. Osa näistä yllä olevista toiveista on siis semmosia, mitä itse meinaan ostaa itelleni heti kun saan vaan vähäsen rahaa. Esimerkiksi toi fisu-objektiivi on semmonen, että aika varmasti sen itse ostan, enkä pistä ketään muuta maksamaan ! Uusille uggeille ehkä olis tarvetta, vanhoissa on jo reikä, joten uudet olis tietty ihan mahdit. Myös yöpuvun housut ois ihan mukavat, edelliset on kaikki jääny lyhyiksi lahkeista :( Hajuvesi on loppu ja joudun käyttämään tällä hetkellä sellasta tosi vanhaa tuoksua joten mun luotto tuoksu channel-chance ois myös ihan huippu!

Neuleita, talvitakki, koululaukku, iphonen kuori, pipo, hanskat, huivi, villasukat, tyyny ja torkkupeitto mulla jo on joten noi on vaan semmosia unelmia ja semmosia mihin itse sitten säästän rahaa. Niillä voin sitten ite hemmotella itteäni hyvin menneen koeviikon jälkeen esimerkiks !

Mitä teillä on toiveena ja teettekö usein jotain toivelistaa esim. vanhemmillenne? Mä en nimittäin oo tehnyy listaa varmaan kuuteen vuoteen.....en oo vaan osannu pyytää mitään! 

No comments:

Post a Comment

Kiitos asiallisesta kommentistasi ♥

Layout by Julia E.