1.11.12

SNAPSHOTS: ooniiis

Hiljattain päivitetty64
1.minä eilen mantsan tunnilla ! keskittyminen 10+  2. meitsi 2011 elokuussa, oltiin kuvailemassa monan kanssa  3. mallikansio-kuva :)  4. yks mun lemppari quote 5. 200 followers jee  6. ihana auringonlasku vuos sitten! 
Hiljattain päivitetty65-001
 7. minä ja tea viimetalvena tampereen juna-asemalla menossa rukalle laskemaan  8. taas yks mallikansiokuva :D 9. minä ja micu hissan tunnilla, keskittyminen taas niin omaa luokkaansa! 10. junnueliten volttiheitot, ikävä tätä <3  11. mun baby, pääsin muuten tänään teoriakokeen uusinnan läpi, jipii :)  12. mun todella rakas ja ihana äiti <3 

Joo eli tässä oli tämmönen pieni promo mun instagramiin. Yritän sinne lisäillä kuvia mahollisimman paljon joten jos kiinnostaa niin ihmeessä seurailkaa. Nimimerkki on siis ooniiis. Tossa sivussa on myös tommonen pieni nappi jossa lukee follow ja se on just ig. :)

No comments:

Post a Comment

Kiitos asiallisesta kommentistasi ♥

Layout by Julia E.