3.9.12

am i allowed to enjoy autumn?

IMG_3230

Syksy iskenyt sitte lopullisesti tänne eteläänkin, mutta oon oppinu rakastamaan syksyä, tai ainaki pitämään siitä. Nautin kun saan kulkea kotona villasukat jalassa ja kaulahuivi kaulassa! Eilen illalla saatiin mun pärrä tuotua Keski-Suomesta tänne kotio, mutta iskä tietty unohti avaimen mummolaan..toivottavasti posti tuo avaimen muutaman päivän sisällä niin pääsisin vähän harjottelemaan. Tiistaina vika teoriatunti, ihanaa. Mulla on sellanen olo, että voinkin saada sen kortin joskus. Heikin sweet 16 oli ihan mahtava, yks mun elämäni ihanimmista illoista ! Mutta sieltä ei siis tietenkään kuvia...Nyt saatte fiilistellä mun kanssa syksyä näiden kuvien avulla. Nyt meen nukkumaan hetkeks, kellohan on 2.44 maanantai aamuna..Kauniita unia teillekkin :)

IMG_0692
IMG_3294
IMG_3290IMG_3282
IMG_3288
IMG_3274
IMG_3233
IMG_3260
IMG_3249
IMG_0718
IMG_0715

No comments:

Post a Comment

Kiitos asiallisesta kommentistasi ♥

Layout by Julia E.